פייטן לבר מצווה

    אירוע בר המצווה הוא ללא ספק אירוע מאוד משמעותי ומשמח בחייו של הנער המתבגר.

    אם חשוב לכם להפוך את העלייה לתורה לאירוע מושקע, מרגש ובלתי-נשכח,
    כדאי לכם להזמין את המשפחה בשעה תשע או עשר בבוקר, כאשר בית הכנסת פנוי,
    ולא בזמן שבו אנשי השכונה מתפללים בבית הכנסת בשעה שש או שבע בבוקר.
    ואם אכן כך אתם מתכננים, תזדקקו לשירותיו של פייטן לבר מצווה.
    אנחנו מציעים טקס עליה לתורה מוזיקלי ומרגש הכולל הגברה וליווי מוזיקלי.

     

    מידע נוסף בנושא

    פייטן לאירוע מרגש יותר

    בר מצווה היא אירוע מכונן עבור כל ילד, שכן היא מסמלת את הפרידה מהילדות והכניסה אל עולם המבוגרים. זהו אירוע בעל אופי יהודי מסורתי מובהק ולכן דווקא משום כך לפייטן ישנו תפקיד ייחודי- הפייטן מתחבר באופן ישיר אל עולם הדת והמסורת והוא מלווה בנאמנות כל מאורע בעל צביון דתי, ואף מוסיף בחן את הפן המחבר בין העולם המסורתי לעולם החילוני. רבים מאמינים כי טקס בר מצווה ללא פייטן שווה ערך לחתונה ללא רב שיערוך את החופה, ולכן אם אתם רוצים לערוך טקס שיכבד את כל אורחיו וכמובן ייתן תחושה של השקעה והתרגשות ענקית בבית הכנסת, פייטן שירומם את האווירה, ינחה במסירות את הטקס וישחרר את הרגש הוא התשובה עבורכם. גלעד טויטו הוא פייטן וזמר ים תיכוני בעל ניסיון רב באירועים מכל הסוגים בכלל, ובעריכת אירועי בר מצווה בפרט. בעזרת טלפון אחד תקבלו את ההכוונה לה אתם זקוקים.

    כל מה שחשוב לדעת על פייטן לבר מצווה

    לפייטנים ישנו מקום של כבוד במסורת היהודית. הם לוקח חלק בתפילות השבת, בחגים, באירועים או בחגיגות מיוחדות. לפייטן קול מיוחד ויכולת לרגש את הקהל העומד מולו ודווקא בטקס מיוחד ומרגש כמו בר מצווה, לפייטן יש חשיבות רבה במיוחד. כאשר אתם עומדים בפני בחירת פייטן לבר מצווה שילווה את האירוע הפרטי שלכם, חשוב לבחון את אופיו של הפייטן, את כישוריו ואת השירותים שהוא בעצם מציע. האם הוא מנהל את הטקס מא' עד ת'? האם הוא ממשיך להנעים בשירתו את האורחים במהלך הסעודה בתום הטקס?  אילו סוגי פיוטים ומנגינות הוא שר? האם הוא מביא מערכת הגברה מקצועית ותוכנית מוזיקלית מסודרת? התשובות לכל השאלות הללו חשובות במיוחד כאשר אתם רוצים לערוך טקס בר מצווה שהילד לא ישכח לעולם והאורחים המוזמנים יתפעמו ויתרגשו, ואף ירגישו שיש תמורה על כך שבחרו לבוא, לכבד את המעמד ואף להביא מתנה לבעל השמחה.

    פייטן לבר מצווה מחיר

    טקס בר המצווה וכן טקס העלייה לתורה הם אירועים משמעותיים בחייו של כל ילד בן 13. על מנת להפוך את האירוע למשמעותי אף יותר וכמובן לבלתי נשכח, אפשר להיעזר בשירותיו של פייטן לבר מצווה אשר יספק הנאה מרובה לאורחים שלכם וכמובן ירגש גם אתכם עד דמעות. מחפשים אחר פייטן שישדרג את המאורע החגיגי וירגש את כל אחד ואחת מהמוזמנים? הרימו טלפון עוד היום לגלעד טויטו לקבלת המענה לו אתם זקוקים.

    עליה לתורה – אירוע בלתי נשכח

    לעליה לתורה ישנה משמעות עמוקה על פי המסורת היהודית, שכן היא מסמלת את המעבר של הנער מרשות הוריו לרשות עצמו. בנוסף, קודם הגעת הנער לגיל מצוות הוא איננו רשאי לקרוא בתורה וכעת בעת המעמד המרגש הנער זוכה לקרוא בספר הקדוש לראשונה בחייו. הבחירה לשלב פייטן באירוע הן הופכת אותו למרגש, מושקע ובעל ערך לנער וכמובן לאורחיו שבאו לכבד את המעמד. גלעד טוויטו הינו פייטן, חזן ואיש חינוך ותיק המלווה נערים רבים ממשפחות חילוניות בדרכם אל טקס בר מצווה מיוחד, משמעותי ומעורר השראה. ליווי נכון והדרכה נכונה יאפשרו גם לבנכם לחגוג בר מצווה בלתי נשכחת.

    טיפים לבחירת פייטן לעליה לתורה

    אתם חוגגים לבן שלכם בר מצווה והחלטתם לשכור את שירותיו של פייטן מקצועי שיעשיר את האירוע. חיפוש קליל בגוגל לבטח יניב לכם מספר רב של תוצאות. אם כן, כיצד תבחרו את פייטן לעליה לתורה אשר יהיה נכון עבורכם? הנה מספר טיפים חשובים:

    • המלצות- הדרך הטובה ביותר לקבל החלטה מעין זאת היא על ידי המלצות. שוחחו עם בני משפחה, חברים או מכרים אשר חגגו אירוע דומה בעבר ויוכלו להמליץ לכם על הפייטן הנכון.
    • אינטרנט- כיום לכל בעל עסק או בעל מקצוע ישנו אתר אינטרנט בו הוא מציג את השירות אותו הוא מספק. תוכלו להתרשם מקטעי וידאו, כתבות וכן המלצות או ביקורות אשר יעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.
    • פגישת היכרות- כמובן שאין דבר שישתווה לפגישה פנים מול פנים. כך ניתן להכיר את נותן השירות אשר נמצא מולכם, לבחון האם ישנו חיבור או קליק ראשוני ולברר את כל התנאים לעבודה משותפת, תוך מתן דגש על החיבור שלכם ושל הנער עימו והגישה הטובה שהוא משרה בפגישה- כמו גם באירוע הקרב ובא.

    פייטן לעליה לתורה

    החלק המשמעותי ביותר בהגיעו של ילד לגיל שלוש עשרה, הוא ללא ספק טקס העליה לתורה. זהו טקס מרגש עד כדי דמעות ובכדי להפוך אותו למרגש אף יותר משפחות רבות בוחרות בשירותיו של פייטן לעליה לתורה. הפייטן מזוהה עם המסורת היהודית ואנו יכולים למצוא אותו בכל טקס יהודי, חג חשוב וכמובן בשבת. הוא מצליח לגעת בכל לב וליצור את החיבור הנכון אל האירוע, לוודא שהאורחים אינם משתעממים מהתפילה ואף לרגש ולהקסים אותם עם פיוטים מסורתיים מבית אבא שמחממים את הלבבות של כולם. מבקשים למצוא את הפייטן הנכון לכם? פנו עוד היום לגלעד טויטו.

    בר מצווה – אירוע בלתי נשכח

    אחד האירועים המשמעותיים ביותר בחייו של כל ילד היא ללא ספק בר המצווה והעלייה לתורה. בר המצווה מציינת את נקודת הזמן המיוחדת של המעבר מילדות לבגרות על פי המסורת היהודית, זה הזמן בו הנער יוצא מתחת לחסותם של הוריו והופך בוגר ועצמאי. רבים מאמינים שטקס עליה לתורה בבית כנסת ללא פייטן היא שוות ערך לחתונה ללא רב מתחת לחופה, וגם משפחות חילוניות שרוצות שבנן ירגיש כי חווית העליה לתורה היא חוויה מהממת של פעם בחיים. גלעד טויטו, חזן ותיק ואיש חינוך מנוסה עוסק בתחום ההכנה לבר המצווה כבר שנים רבות וליווה עשרות נערים בכדי לאפשר להם להגיע אל הטקס מוכנים ובטוחים בעצמם, כמו גם מנחה את הטקסים במסירות תוך מתן דגש על אווירה חיובית ומהנה.

    למה לבחור פייטן לבר מצווה בבית כנסת?

    כאשר אנו מתכננים אירוע אנו וודאי רוצים להפוך אותו לבלתי נשכח, לכזה שכולם ידברו עליו ביום למחרת. ישנן מגוון רחב של אטרקציות לאירועים שונים, אך כאשר מדובר על בר מצווה בבית כנסת אין ספק כי פייטן הוא האפשרות הטובה ביותר. הפייטן למעשה יקבל את האורחים עם מנגינות נעימות בהגיעם לבית הכנסת, לאחר מכן הוא יפתח את הטקס בשיר לכבוד חתן בר המצווה, יתחיל בקטעי חזנות וסלסולים שירגשו את המוזמנים ויפתחו את ליבם. פייטן לבר מצווה בבית כנסת גם ישלב פיוטים מבית אבא וניגונים ים תיכוניים במהלך טקס התפילה, טרם הוצאת ספר התורה הוא יערוך את טקס קבלת עול שמיים הכולל ניגונים מרטיטים כמו שמע ישראל וכמובן את ברכת הכהנים. הפייטן יוודא שהאורחים אינם משתעממים במהלך התפילה, כמו גם יגרום להם להרגיש שיש תמורה לכך שבחרו לבוא לטקס ולכבד את חתן בר המצווה בנוכחותם ובמתנות. הפייטן אף יתאם מראש יחד עם משפחת חתן בר המצווה את ציפיותיהם מבחינת השירים שישיר בטקס בהתאם לאווירה שהם רוצים להשרות לו, האם הם מעדיפים שירים בסגנון ישראלי או לחילופין שירים בסגנון מזרחי או ים תיכוני.

    פייטן לבר מצווה בבית כנסת

    הבחירה לשלב פייטן לבר מצווה בבית כנסת הפכה להיות פופולרית מאוד בשנים האחרונות וניתן לראות משפחות רבות בוחרות בכך. הפייטן למעשה עוזר לשלב את המסורת היהודית בטקס באופן נעים, פותח לב ומעורר השראה. הוא יפתח את הטקס המרגש בחייו של אותו נער בן 13 ומשפחתו בכך שישיר במהלך הנחת התפילין, יפתח את התפילה בקטעי חזנות וסלסולים שירגשו את קהל המוזמנים עד דמעות, ישיר פיוטים מרגשים מבית אבא ולחנים ים תיכוניים וכמובן ילווה את הנער באחד הרגעים המיוחדים ביותר בחיים של כל נער. זקוקים לפייטן שישדרג את הטקס? גלעד טויטו, פייטן משכמו ומעלה הוא ללא ספק האדם הנכון בעבורכם.

    למידע נוסף

    השאירו פרטים או התקשרו

      קידום אתרים קידום אתרים